Jalan-Jalan Cari Makan - Burger Om

kebelakangan nih aku dan kengkawan sgt2 rajin merayap cari port makan best2..nih aku nak story sket pasal Burger Om..terletak di Ampang..dkt area Hospital Ampang Puteri..bege dia mmg lain dari yang lain..yang mula2 kenalkn tempat nih Pian..1st impression aku masa 1st time smpi dulu: "btol ke sedap bege dia nih?biasa je"..tp bila dh rasa mmg sgt2 special smpi sanggup aku dtg dr Cyberjaya berkali-kali lps tuh..dalam 2 minggu nih je..dh 4 kali aku,Aizal,Kafy ngan Ira dtg sini..

kedai dia simple je..depan 7-E..yg masak nye 2 org..pakcik Om dan bini dia..siap dpt anugerah The Best Street Burger in Klang Valley 2009 lagi nih..bukan main2..kalo dr segi penampilan bege tuh sndr..mmg ada yg nmpk tak convincing..tp try dulu rasa..mmg sgt sedap dan menyelerakan..kalo disuruh pilih fav lama aku Chicken McDeluxe ngan Burger Om nih..mmg aku pilih lg Burger Om laa..so pada yg nak try..leh laa rajin2 kan diri..drive jauh sket..cari kedai dia otw nak gi ke Kelab Darul Ehsan (KDE)..kat Lorong Kolam Air Lama, Ampang..tak jumpa try tanya org situ..kompem diorg tau..selamat mencuba :p




harga: 8/10
rasa: 10/10
waktu perniagaan: 8 mlm-5 pagi

No comments: