Cerita Tentang Seorang Teman Part 1.1

mcm yg aku janjikan..sambungan cerita seorang teman

fid: tak pasti nak caya ke tak
fid: ada sebarang bukti?
fid: :))
mat: hahaha
mat: 19hb ni dia dtg
mat: aku knalkan ek..
mat: :D
fid: dtg lain citer beb
fid: bukti tuh
fid: gambar2 takkan tader?
mat: 19 hb ni srung cncin
mat: bln 12 br bt mjlis skit2..
mat: skrg dia tgh final
mat: aku pn br start sem
mat: yg pnting parents da tau laa...
mat: tu je..
mat: mjlis tu juz adat
mat: kenal2 2,2 fmly..
fid: aduhai
fid: kenapa ek
fid: sukar nak mempercayai kata2 ko
fid: :))
fid: =))
fid: sebab ko selalu kelentong org kot
fid: cakap 10,11 takleh caya
mat: hahaha
mat: pergghhh
mat: ko igt aku jahat mcm tu ke??
mat: :))
mat: aku pn kdg2 xpcya
mat: yela
mat: kocik lg
mat: dah gtal nk btunang
mat: hahaha
fid: tgk
fid: ko pun tak caya diri sendiri
fid: aku lg laa tak caya ko
fid: hahaha
mat: hahahaha
mat: tp xpcya pn
mat: kena pcyalaa
mat: sbb aku pn da jmp mak n ayah dia
mat: dah kena intrview
mat: hahaha
fid: apa yg buat ko rasa nak bertunang?
mat: dah smpai msa kot..
mat: xbole dah nk main2
mat: kena fkir msa dpn
mat: da tau dah aku ni
mat: 21 pun...
mat: klu kawin,da ada ank 4 ko tau x
mat: :))
fid: hahaha
fid: aku 23 tak tau lagi bila
fid: target 27-28 tau?
mat: hahaha
mat: hotak ko...
mat: aku time tu da bole bt team hoki,main m'sian league ko tau x
mat: ko br nak kwin
mat: anak2 aku da main m'sia
fid: haha

penat plak copy paste..tp ada part paling best..save the best for the last kan..haha..nak rilek2 jap laa..nnt aku update lg pasal mmbr nih

No comments: