2010

dh nak sebulan masuk 2010..baru hari nih aku bukak balik diari online aku nih..haha..tader apa sgt nak update lately nih..just aku hang out ngan kawan2..dan yg terbaru adalah Festari Piala Tun Dr. Siti Hasmah yg akan berlangsung insyaAllah pada bulan April nnt.

tp lately kesihatan aku pun agak kurg memberangsangkan..kalo tak muntah-muntah mesti kena cirit-birit..takkan perut aku dh allergic ngan semua jenis makanan kot?..huhu..smpi nk mkn pun kena pikir balik skang nih.

erm..design2..masih dgn kerja2 aku..wat tshirt untuk beberapa pihak..nnt aku upload dlm next post..selain tuh aku masih bergiat ngan Cool United..sori tak update lg blog Cool United..hehe..dgr kata 3rd week akan mula league..so get ready laa ye kawan2?

rasanya tuh je kot buat sementara waktu nih..smpi bertemu lg :D

No comments: