Selamat Datang Oktober

September berlalu pergi..datang lak Oktober mengganti..rasa mcm bulan lepas sambut tahun baru 2010..makin lama makin cepat masa berlalu..sbb mmg masa yg berlalu cepat ke atau kita manusia yg leka ngan keje2 seharian?..dan dlm kesibukan tuh..aku sndr lama tak update blog melainkn letak wishlist utk BESDAY aku..haha..sajer nk bgtau kat semua BESDAY aku 8 Oktober nih..lg baper hari je..pastu besday Abah lak 12 Oktober..selain tuh beberapa kawan2 aku yg menyambut hari lahir sehari sebelum, sehari selepas dan yang sewaktu dgn nye..selamat hari lahir Oktoberian :p


September berlalu tanpa byk citer menarik selain hari raya dan special occasion waktu hari raya..yg lain2 nye sekadar keje, study, duk bilik etc..mungkin sbb tuh ada lagu "Wake Me Up When September Ends"..dia tau September takde apa sgt kot..bila Oktober je start happening..so plan utk bulan 10 nih..mayb ada job luar tp tunggu confirmation..malam duk dpn pc wat design kad kahwin..nk start balik training hoki malam2..ptg kalo berkesempatan..nk main bola sepak sbb dh hampir 2 bulan tinggalkn sukan tuh..mungkin sedikit bz pertengahan bulan nnt sbb ada projek nk buat


moga2 Oktober nih memberi lebih byk rezeki dr bulan2 sebelumnya..nk kumpul duit utk wishlist tuh semua..hehe..sambil2 tuh kita jenguk2 sket karakter org2 yg lahir di bulan nih :

Sifat orang yang lahir pada bulan Oktober biasanya:

1: Suka berbual 
2: Suka orang yang sayang padanya.  
4: Sangat menawan & sopan santun. ✔ (haha) 
7: Mudah rasa simpati, baik dan mementingkan kawan.  
8: Sentiasa berkawan. 
10: Cepat marah. 
13: Suka melihat dari perspektifnya sendiri.  
16: Suka berangan & pandai bercakap.

5 comments:

chenta hearty said...

besday sy juga..
p/s:-nak hadiah!
he3..:p

shahirahkhairudin said...

aaa.. it's me.. it's me.. true lah.. org lahir bulan saploh mmg cenggitu.. lalala~

Pinky Pixie said...

sgt menawan n sopan santun? hekhek.. yola..=p

nk wish awal2 boleh? haha

selamat hari lahir~

ikeen said...

me too...
kire ong la oct..hehe =)

- F i D - said...

hann: sy nk gak :D

shahirah: btol2..hehe

yatie: tak kira kalo wish awal :p

ikeen: yeay~!!..hidup octoberian~!!