seminggu yang melelahkan

17 Ogos 2008 : Pesta Konvo 2008 ditutup dgn acara paintball..alhamdulillah kerja2 yg dibuat berbaloi dan mendatangkan hasil..tahniah kepada Chap atas kejayaan Pesta Konvo 2008..walaupun mengambil alihnya di saat2 akhir..terima kasih pada yg byk memberi kerjasama dan tunjuk ajar sepanjang 13 hari Pesta Konvo 2008..thanx pada Pak Mat, Den, Izzah, Huda, Mimie yg byk tolong wat keje, thanx pada Alvin n Satwin coz bg aku peluang utk jd dj..thanx gak pada komiti Karnival Sukan dan Permainan Tradisional..dan thanx pada Chap yg byk tolong n tunjuk ajar..korg semua dh jd mcm family sendiri..makan sama2, lepak sama2, wat keje sama2..dapat naik hot air balloon, men paintball..lepas nih masing2 wat keje masing2 balik, tp hopefully kita ada masa nak lepak2 lg..18 Ogos 2008, aku bgn kol 12 tghr..lepas dh seminggu lebih tak dpt tido yg mencukupi..hehe..semoga apa yg berlaku time Pesta Konvo nih kita jadikan kenangan..pada yang terasa or kecik hati..aku mintak maaf banyak2..nice to know u all~!!

5 comments:

izzahmeor said...

salam..

trimas fid..:)
fid byk tolong n ajar izzah...
trimas sgt3..

buzzy said...

aku rase convo fest ni laa yang paling masyuk bg aku...sebab???hahaha.tercetusnya skandal...hampeh tul. :P...layan jer,kot2 menjadi ke..ahakss..

fid said...

haha..sebelum nih tader skandal ke?..siannye ko :p

buzzy said...

ye la.aku ni bkn nye femes cam ko...lain la ko berderet skandal..ahaks..gurau2 saje.

.me. said...

trimas bro!
pasal korng dok slalu buli aku..
ak x kesah..
hehe