Hari Yang Rushing & Award from Afzan

hari nih sedikit sibuk..sejak2 SLK dah leh gerak balik nih..aku tak baper lekat kat Cyberjaya..menjalankan tugas membantu rumet buat delivery jam dan perfume kat customer dia..so tadi gerak gi Cheras dulu nak amik jam tp supplier tak sampai lg..terus lak gerak ke Taman Melati nak amik perfume..pun kes sama lak..supplier bantai tido tak jwb call..customer kat Pandan Indah bising2 dh tunggu kitorg..rushing balik dalam hujan lebat ke Cheras..dapat je jam terus ke Pandan Indah

smpi situ customer dh tunggu..Aizal gi deal tp aku tunggu kat dalam keta je..lepas tuh terus balik Cyberjaya..tp lajak ke Dengkil gi amik toto (bukan sport toto) aku pd Najib Cencorot..haha..alang2 dah kat Dengkil singgah lak makan kat Sri Malee..pastuh nak balik gi umah Pian jap amik aku nye sleeping beg (musim hujan nih aku tido takde selimut)..nih baru smpi ke bilik

bukak2 je blog tgk ada laa komen2 dr beberapa blogger yg rajin singgah sini..ada gak yg salah paham dgn post Pembedahan Yang Berjaya tuh..diorg ingat kaki aku yg kena bedah..sedangkan "kaki" tuh bermaksud kereta SLK aku tuh..then dapat lak award dari noorafzan..award utk blogwalking..so nih laa dia..tak larat nak tag sbnrnya..saper2 nak amik laa k?

thanx to noorafzan utk award nih..jalan2 laa sini selalu k?

1 comment: