17 Ramadhan; Ubah Selera

hari nih tetiba rasa nak ubah selera..teringat kedai D'Limau Nipis kat Bangi..so sajer bagi cadangan kat diorg..nak sahur sana..tgk2 diorg on je..tp aku plak tak kompem bukak ke tak untuk sahur..call laa member kat Uniten tanya..dia kata bukak sbb dia pernah sahur sana..dh gitu,aku ckp jadi je laa ngan mmbr2 aku

tp ntah mcm mana terbaca satu forum nih..tajuk entry dia "aku nak banned d'limau nipis"..so aku jenguk2 laa forum tuh..nak tgk apa yg buat tajuk dia rupa gitu..dlm tuh ada laa yg kata mahal,masak tak sedap,servis lambat dan mcm2 lagi laa..aku dh mula nak tukar fikiran..so turun bilik Alvin ckp pasal tuh..then dia tanya nak gi mana plak..aku bagi cadangan nak gi Yankies Hut..tiba masanye kitorg pun gerak laa ke Yankies Hut(kat Bangi gak)..tgk2 tutup plak..dkt ngan Yankies Hut ada kedai Village View tp aku tak suka gi sana..pelayan dia kerek2 dan kuang ajar.. so berbalik ke plan awal..gi laa D'Limau Nipis

aku order laa Nasi Goreng Limau Nipis n Air Limau Nipis..sementara tunggu makanan kitorg pun men laa card sambil tgk bola kat layar putih kedai tuh..smpi je makanan terus makan..pastuh aku ckp kat Alvin.."apasal org2 kat forum tuh kata tak sedap?..aku makan elok je nih"..maybe org tuh dengki kot..sajer nak tutup punca rezeki org..ish ish

No comments: