Demam Semakin Teruk; 6 Ramadhan

aku terjaga dari tido kol 2 pagi..bdn mula rasa panas..tp aku gagahkan jugak..bangun ngadap pc..tgk ada msg ym dr beberapa org..aku lepak2 jap then gi toilet cuci2 muka, gosok gigi..pastuh turun bilik Azad..lepak sementara nak tunggu kol 4..pagi tuh sahur kat hb2 je..so takpe kalo lewat2 sket..Chap pun ada kat bilik Azad tgh membuta..pagi tuh dia nak hantar Huda gi airport..tuh yang lepak hostel

so turun laa sahur mcm biasa..duk makan2 sambil borak2..tak lama pun..then naik bilik men UNO..lepas Azad ngan Satwin tido..aku ngan Alvin duk layan Japanese Game Show: Pie Hell.. lawak nyer mmg cam gampang..non-stop aku ngan Alvin gelak..smpi nak dekat kol 9 pg kot..br aku naik bilik utk tido..hari Sabtu kan..bukan ada kelas pun..tghr aku bgn, kepala rasa berat sgt2..so aku decide utk sambung tido sket lg..tp bila aku bgn lagi..mmg sah aku dh demam..tak bestnye demam time puasa

aku bgn msg kat Alvin ngan Azad..bgtau diorg aku tak turun berbuka..tak larat btol..gi pantry wat milo ngan megi..tp bila azan aku minum milo je..tak lalu nak makan megi tuh..pastuh tido lagi..berselubung habis ngan sleeping bag aku..bantal smpi 3 aku peluk.. badan panas dr dlm tp luar sejuk yg amat kena angin kipas..harap2 demam aku kurang lepas bgn tido nnt..nyte~!!

No comments: