Dilema + Stress

pagi nih sungguh tak best..rasa nak jerit je kuat2..tp nnt ramai2 budak hostel yg sedang lena beradu pukul aku plak..huhu..sbnrnya skrg nih hati aku rasa cam nak balik Melaka je..nak jumpa mak abah..adik aku lg..nak berbuka ngan diorg..aku tak pernah plak rasa camnih..rasa yg btol2 mengajak aku pulang ke Melaka..mmg dh 80% dr hati nih nak balik..tinggal 20% je lg yg pikirkan duit minyak etc..tp yg 20% nih yg lagi logik dan boleh diambil kira..haih ntah laa..tgk laa menjelang tghr nnt apa keputusan aku

4 comments:

Anonymous said...

lol..
nak blik pun nk bgtau..

Anonymous said...

dah name blog dier...
bia la..
xske tak payah la nk bace blog org..
come on la.. ade gak org camni kat dunia ni.
igt da lame pupus...

- F i D - said...

rilek2..maybe dia comment gurauan je tuh..hehe..think positive

aina azrin said...

hahaha....gler pasal blog pun nk gaduh2